Screen Shot 04-09-15 at 08.39 AM

Arkitektforeningens Ã…rsberetning 2011 [online]

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /var/www/rasmusbronnum.dk/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 1384

Warning: preg_match_all() [function.preg-match-all]: Compilation failed: invalid range in character class at offset 4 in /var/www/rasmusbronnum.dk/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 700

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/rasmusbronnum.dk/public_html/wp-content/plugins/lightbox-plus/classes/shd.class.php on line 707

I dag udkom Arkitektforeningens Ã…rsberetning for 2011 [link]… hvor man kan glædes over at undertegnede [+ min bedre halvdel] optræder pÃ¥ de glamourøse centerfold pages behageligt tæt pÃ¥ Elizabeth Diller:). Det er nu andet Ã¥r hvor man har valgt at udsende publikationen digitalt, hvilket er en sund besparelse frem for tryk + forsendelse til de godt 7.000 medlemmer. Nu skal I bare huske at klikke jer ind og fÃ¥ et overblik over de vigtige begivenheder.

Det digitale bliver kun endnu smartere nÃ¥r man, som i Ã¥r, bruger den sidste side [link] til at opfordre og linke ud til Ã¥rets vigtigste online historier. SÃ¥ lad os fÃ¥ flere links og film [gerne interviews?] ind i næste Ã¥rsberetning.

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/rasmusbronnum.dk/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399

Reply