“3ds Max 2012 is a Beast!!”

3ds Max 2012 – Bedste version siden v. 2009
NÃ¥r der lander en version af ‘hot’ 3D software, sÃ¥ er de efterhÃ¥nden ret gode til selv at sælge de nye tiltag i et utal af videoer. Men den bedste anmeldelse fÃ¥r man nu engang fra brugerne selv. Som f.eks. australske Grant Warwick. Han har tidligere kritiseret 3ds max 2010/11 for deres super dÃ¥rlige præstation. Derfor sendte Autodesk deres nye 3ds Max 2012 for at høre om hans problemer nu var løst. I videoen nedenfor viser han hvor stor forskel der er pÃ¥ 3ds Max 2011 og version 2012, der udkommer d. 8.april, og hvor vilde forbedringer der er pÃ¥ workflow og hastighed.

http://www.youtube.com/watch?v=Gz6bOU4JX1w

XBR – Nitrous
PÃ¥ alle mÃ¥der bygger version 2012 videre pÃ¥ Autodesk’s Project Excalibur (XBR) teknologi. Og det har krævet et større redesign af hele 3ds Max’s viewport arkitektur, under navnet “Nitrous”. Og de har taget alle midler i brug for at kunne administrere den stigende kompleksitet vi ser i opgaverne [tilsvarende viewportens mÃ¥de at forvalte enorme mængder af objekter], men ogsÃ¥ multi core processing [ikke fra grafikkortet] for hver viewport. Man vil opleve at scener med mere end 10.000 objekter kører 10 gange hurtigere end 3ds Max 2011. Vi fik en forsmag pÃ¥ XBR i 2011 versionens nyudviklede Quicksilver arkitektur, men det er først nu med Nitrous at vi vil se imponerende resultater i viewport performance. Den længe ventede diæt skulle desuden sørge for 40 % hurtigere opstart. Se de første eksempler pÃ¥ 2012 Nitrous.

http://www.youtube.com/watch?v=gUIo5PoyhL0



Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/rasmusbronnum.dk/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399

Reply