Cryengine 3 – Global Illumination & Massive Lighting

http://www.youtube.com/watch?v=cUuIZdzMp3Q&hd=1

Crytek’s præsentation på Siggraph messen, af den kommende game engine til spil som fx Crysis, som jeg tidligere har skrevet om i flere indlæg: “Function Follows Fantasy” og “Realtime Real vs. Realtime Game Engine”.

Og for den stadigt uvidende, så er filmene ovenfor i realtime – dvs at det for arkitekter giver utrolige muligheder for at smide sin lille visne SketchUp model ind i et realtime univers af spot-on lysberegninger…svarer vel næææsten til en kundepræsentation med 15.000 V-Ray renderinger, man laver mens man flyver rundt – til kan jeg godt lide, haha!

Der er lidt mere info på Incrysis.com

0 Replies

    • Rasmus Brønnum Svar

      True true. Ja det vælter frem med Real-Time i de forskellige engines. Også i fx Hypershot. Har vist nogle halve indlæg i kladdeform om dem begge. Må få taget mig lidt sammen, haha!

Reply